en mulen söndag i mars

jag funderar på att sälja lite garderob-rens på tradera. inte för att jag är i akut behov av pengar utan för att jag tycker att det är meningslöst att ha kläder hängandes i garderoben utan att de kommer till användning. det är dock jäkligt svårt att rensa i garderoben har jag märkt!

samtidigt som jag rensar tvättar jag också och försöker skriva på mitt projektarbete och skulle behöva ha fotbad och fara till ikea och köpa lampupphängningsjox och sätta prickar på provglasögonen och skicka tillbaka dem och gå ut och promenera och föra över massor av skit till externa hårddisken jag fick av mamma i födelsedagspresent. och jag är inte helt into någonting faktiskt. inte ens halft.

igår städade Basse och jag mest hela dagen och belönade sen oss själva med att gå och se och män som hatar kvinnor på bion här i Nybro. hela filmen var jävligt spännande och bra och två och en halvtimme kändes inte alls som två och en halvtimme. jag har läst alla tre böckerna och tycker att de fått till det jävligt bra, speciellt Noomi Rapace som Lisbeth Salander är klockren!

det är söndag idag och det känns verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0