stulen lista i brist på annat

1. Vad heter du? Anna Marie Terese Lindholm
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? jag är nog nöjd med det jag tilldelades. 
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Heidi eller Robert Sebastian
4. Vilket stjärntecken är du? Fiskarna
5. Vilken årgång är du? -89
6. Var bor du? Hos mamma i Mariehamn och hos mig&Basse i Nybro
7. Bott utomlands? haha, ja
8. Flyttat antal gånger? 6
9. Var skulle du vilja bo? just nu trivs jag rätt bra här. men jag skulle vilja testa bo i Helsinki
10. Vilken skolklass? HVG3
11. Vad vill du bli när du blir äldre? yrkesmässigt så vet jag faktiskt inte riktigt just nu, igen.. målare kanske. eller mattvävare. eller luftballongflygare. annars vill jag gärna bli nöjd med min kropp. och gärna vithårig!

1. Hur lång är du? 158cm
2. Hur mycket väger du? för mycket!
3. Hårfärg och frisyr? axellångt och kort pannlugg och rubinrött stod det på förpackningen.
4. Ögonfärg? gröngrå
5. Mest nöjd med? jag har svårt för sånt just nu, men ryggen då.
6. Minst nöjd med? mycket! bl.a ben, rumpa, armar, hy
7. Skostorlek? 37
8. Glasögon? egentligen har jag läsglasögon, men inget jag använder.
9. Har du några piercingar/tatueringar? tragus i båda öronen. jag skulle vilja ha i septum och naveln. inga tatueringar ännu.

favorit
1. Filmer?
håller med Kattis: the bucket list är för jävla härlig!
2. Låtar? Patrick Wolf - Augustin har jag snart lyssnat sönder
3. Årstider? soliga vårar och höstar
4. Mat/dryck? kyckling/vatten
5. Djur? hundvalp
6. Färg? rött, svart, grått, gammaldags rosa
7. Parfym? använder nästan aldrig så jag minns inte vad den heter och orkar inte gå och kolla.
8. Tv-program? cityakuten (börjar ikväll igen!)
9. Ämne i skolan? glas, faktiskt
10. Sysselsättning? umgås med Basse. shoppa! läsa. pyssla med nåt.

1. Vad använder du just nu för jacka? jag har inte insett att man måste använda jacka ännu. när jag väl använder det är det en som är svart och jävligt snygg.
2. Vad använder du just nu för skor? svarta converse. eller ett par platta svarta med spetsig tå. eller röda stövlar.
3. Favoritfärg på kläder? jag har ingen favorit! svart funkar ju alltid. men jag gillar att blanda hejvilt!
4. Favoritmaterial på kläder? bomull då
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? åh, jag vill alltid ha nya kläder. men just nu skulle jag gärna ha en skinnjacka.
6. Favoritaffärer? på gina tricot eller h&m hittar jag oftast saker.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? ingen aning, inte så mycket tror jag, men jag vet inte om jag vill veta ändå.
8. Favoritmärke? spelar ingen roll bara det är fint
9. Vad har du för byxstorlek? 28 tror jag :(
10. Vad har du för tröjstorlek? 36/38

1. Vad heter din morfar? Pehr (han fyller 95 på onsdag!)
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu?
en glaskula tror jag.
b) Jobbväska just nu? plånbok, mp3-spelare, läppsalva, massage-kompendium och säkert nåt gammalt kvitto
c) Handväska eller liknande just nu? samma som jobbväskan
3. Vad är du beroende av? socker skulle jag tro
4. Vilket land kommer du i från? Ålandet
5. Vilken sorts lipsyl använder du? från hälsokostbutiken
6. Vad tror du på? kärlek
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendomen i guess. vidare troende är jag nog inte.
8. Vad köpte du senast? gröt på korv, hushållspapper
9. Har du nåt husdjur? inget förutom Basse

Kommentarer
Postat av: Susy

Och jag kommer att sno den av dej ;)

2008-11-08 @ 14:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0