vad ska man göra sen?

innerst inne börjar jag lite smått oroa mig för min framtid igen. fram till nu har jag bara skjutit det framför mig och vägrat tänka på det, men nu pockar det på så mycket att jag tvingar mig själv att snudda vid den tanken rätt många gånger per dag, allt för många!
vad vill jag?
jag skulle inte orka gå i skola mer, känner liksom att jag har gjort mitt inom den delen i livet. just nu i alla fall. samtidigt så har jag inget yrke än. eller jo, snart är jag ju glasblåsare, men det är ju.. rätt värdelöst ändå.
fan jag vill inte bli nåt alls!

Kommentarer
Postat av: Carrroline

du, vi måste diskutera det här. jag har ju också ett val att göra till våren, det suger. på måndag börjar en ny tjej i min klass

2008-11-26 @ 21:13:24
Postat av: Susy

Jamen det är ju självklart ju! Du ska ju öppna Anna's glasbitar ju!

2008-12-06 @ 12:14:37
URL: http://blogg.alandstidningen.ax/susy/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0