jag är trött, vilken surprise!

 nu har jag (precis som alla andra) fixat en klocka till mig blogg. den är fin. och så har jag äntligen fått bort den fula 'sök i bloggen'-funktionen.

jag är tillbaka i Nybro. igen. tråkigt. bra är dock att det där var det sista lovet före sommarlovet, nu är det bara fem veckor kvar av den här helvetiska ensamheten! och Caroline kommer kanske hit efter att hon har slutat (16.5) och sen kommer Basse och hämtar hem mig. jag längtar.

imorgon har jag nationellt prov i matte A. det går nog fint.


Kommentarer
Postat av: julia

jag kan inte se din klocka :S

2008-05-06 @ 20:45:56
URL: http://tejprulle.blogg.se
Postat av: Kattis

Jag såg klockan i skolan, men nu när jag är hemma ser jag den inte :(

2008-05-07 @ 17:48:03
Postat av: ida

kul att det var till hjälp! fin klocka vart det också;)

2008-05-07 @ 19:46:59
URL: http://home.aland.net/idaskida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0