tjohej näääääääääääääää

Har fått reda på att vi ska åka på studiebesök till Stockholm den 8 februari. Och nu tänker ni alla: "Ja, och vad är problemet med det? Sthlm är väl trevligt". Men då kan jag upplysa er om att vi ska åka upp på morgonen (5h(påstod Stig-Allan, 6h påstår jag) i en full, svettig buss), sen ska vi göra våra studidebesök för att sen åka ner igen någon gång på kvällen. Dvs 10-12h bussåkning på en dag. UÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!, är dom dumma i huvet? Varför åka ända till Stockholm för ett futtigt studiebesök?!?! Finns det verkligen inget närmare ställe?
Vidare kan jag upplysa er om att 8 februari är en fredag och att fredagen efter det (15de) ska jag åka hem. Dvs jag ska upp till Stockholm igen. UÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ igen!

Ni förstår varför jag tycker att det inte ska bli alltför roligt? Kunde dom inte ha planerat in den lilla trevliga resan den 15de istället? Då skulle jag ju sluppit åka upp och ner hela tiden! Tyck synd om mig nu

Kommentarer
Postat av: Kattis

Usch! Det låter svettigt! Själv planerar mitt hjärta och min kropp att nästa vår tar jag studenten i Nairobi, Kenya. Det är hemligt sen, att jag planerar alltså. För det lär ju endå aldrig bli av, jag är feg, men också jävligt sugen. Kolla in på www.svskol.com :)

2008-01-11 @ 18:32:18
URL: http://flas.blogg.se
Postat av: Kattis

Usch! Det låter svettigt! Själv planerar mitt hjärta och min kropp att nästa vår tar jag studenten i Nairobi, Kenya. Det är hemligt sen, att jag planerar alltså. För det lär ju endå aldrig bli av, jag är feg, men också jävligt sugen. Kolla in på www.svskol.com :)

2008-01-11 @ 18:32:27
URL: http://flas.blogg.se
Postat av: Ann

fan va du måste känna dig sugen på att skolka bort en vecka, eller hur? fett jobbigt.

2008-01-30 @ 19:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0