skola

Klockan är 12.40 och jag har lust att gå hem. Vad jag skulle göra hemma har jag ingen aning om, men jag har ingen lust att sitta här och vänta på att få ha två värdelösa lektioner.
Antagligen kommer jag inte att gå hem och det är väl lika bra.

Jag blir helt rastlös av att veta att jag inte får åka hem till Åland förrän 13 februari, eller ja 14 februari då, och Basse kommer inte att komma hit före jag far hem heller. Det stör mig så jäkla mycket och ligger bara och gnagar i bakhuvudet hela tiden. Det är väl kanske det som är värst, att ingen (Basse) kommer hit, för 5 veckor är ju egentligen inte så länge att vara här i streck.
Jag känner mig så jävla negativ.


Har lagt upp en träningsplan, eller det är väl ett mål snarare: att träna måndag, onsdag och fredag. Hittills har jag hållit det (en vecka), undrar om jag kommer göra det idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0