()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()

  • I fredags struntade jag i skolan.
  • I fredags åkte jag istället till Kalmar och köpte två linnen, en enkel "farfarströja", en sjal, två diadem, en lång stickad tröja och en klänning.
  • I fredags gick även resten av min dagsplanering åt skogen, men jag räddade åtminstone en liten del.
  • Igår sov jag läänge för att vara jag.
  • Igår tvättade jag tre maskiner tvätt.
  • Igår försökte jag korrigera mitt tidigare misslyckande vid köksgardinsuppfållningen men misslyckades bara ännu mer.
  • Idag har jag återigen sovit länge.
  • Idag har jag bytt lakan.
  • Idag har jag struntat i köksgardinerna och istället fixat vardagsrumsgardinerna. Äntligen!
  • Idag (eller det var nog igår? Sak samma, jag fick reda på det idag!) har Basse rakat av sig håret. Nu har han 3 mm och är assnygg! Jag är lite chockad ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0