&

Jag är aptrött och har ont i nacken. Imorgon kommer jag inte att fara till skolan, jag orkar helt enkelt inte. Känner mig helt likgiltig. Varför går jag inte och lägger mig?

Här är lite saker jag vill:

  • Imorgon skulle jag vilja gå igenom min garderob för att se vilka kläder jag använder och vilka jag inte använder, skriva en lista på vad jag behöver och fara och köpa det. Synd att man inte är rik
  • Jag skulle vilja ha en såndär epilator, ni vet, en såndär grej som noppar bort håren på benen. Frågan är ju då om de verkligen fungerar, dvs. om man blir slät som en bejbistjärt, och hur helskottas ont det gör. Vet någon det så får ni gärna berätta det för mig! Det skulle ju kännas surt ifall man lade 500 spänn på en sån om den ändå inte tar bort allt hår/gör så jävla ont att man inte vill använda den.
  • Jag skulle verkligen vilja (och behöva!) åka bort. Resa till något varmt ställe där man bara kan ta dagen som den kommer utan några krav på vad som måste göras. Ironiskt nog säger mitt horoskop också:
                    "Fiskarna 19 februari ?20 mars
                    Arbetskraven känns stora och du vill ha en paus från allt för en
                    årlig retreat där du får vara alldeles för dig själv. Tystnaden är
                    din bästa vän för att återhämta krafterna. Ett stilla havsbrus
                    förstärker tystnaden för den sanna Fisken i ett meditativt
                    tillstånd. Kärleken är universell säger många och visst är det sant
                    för Neptunusbarnen födda i detta tecken. Det kanske är dags för
                    din drömresa till Indien och att byta det kalla klimatet mot ett
                    varmare och andligare. "

  • Jag skulle vilja åka till pappa. Och passa på att hälsa på alla där i öster. Det händer alltför sällan!
  • Jag vill åka hem och krama om alla jag tycker om.

Imorgon är det fredag. Den här veckan har, när man tänker efter, gått jävligt fort egentligen. Det är bra. Om 27 dagar åker jag till Ann och om 28 dagar åker jag till Åland.

Nu går jag och sover, godnatt med er.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Vi har samma, och det stämmer så jävla bra in på mig också. Mitt "solbegär för att leva" är underkridet för länge sedan och energin räcker inte till till något. Blä!

2008-01-18 @ 15:52:00
URL: http://flas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0