Duh

Att ha ett distansförhållande är otroligt slitsamt.
Vi bara tjafsar om saker som vi vanligtvis inte skulle tjafsa om. Och jag blir så otroligt ledsen av det! Jag saknar Basse så sjukt mycket att det enda som kommer ut bara blir en jävla skitsörja som jag spottar över honom, saker jag egentligen inte menar. Allt positivt jag vill säga till honom om honom blir till ingenting, och ut kommer alltså bara skit.
-


Annars kan jag meddela tre saker: Att igår och idag har det gått grymt bra i skolan, jag har gjort fem fat (två klara och tre färgade). Att jag, för mitt eget bästa, måste måste måste börja godisstrejka, hädanefter är det bara frukt som gäller. Och att jag just nu har jävligt ont i magen, magkatarrs ont.

Jag ska sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0