Back

Uppdatering sen sist:
18 december knallade jag alltså ner till stationen för att ta tåget upp till Stockholmo. (Och fyfan!, jag vill aldrig mer åka buss!! Så jävla mycket bättre är det med tåg; det går 1½ timme fortare och man kan ha datorn kopplad så att batteriet inte tar slut direkt. Okej, nog prisat om det.) Kom fram vid 13-tiden, varpå jag började fördriva tiden tills bussen till båten skulle gå med att strosa omkring och köpa klart de sista julklapparna.
På båten hade jag sällskap av Ann, Adam och hans bror. Det var trevligt.
Dagen efter hemresan åkte jag först och hämtade ut körkortet och senare på kvällen åkte jag, mamma och Basse ut till Folkis för att se på Carolines julfest. De var duktiga och hade ett bra program!
22 december for Caroline, mamma och jag på granjakt. Hamnade i Överby där man fick såga ner vilken gran man ville, helt själv! Det var en kul och mysig grej och vi blev glada!
Julafton tillbringades i vanlig ordning hos Lindholms. Jag fick allderles för mycket julklappar, så snäll hade jag absolut inte varit. Vi hade det mysigt.
Nyårsaftonen var en oförglömlig kväll. Basse och jag förlovade oss. Jag är så lycklig.
Caroline fyllde 17 år 6 januari, dagen före jag återigen åkte från mina älskade. Tre veckor går så otroligt snabbt ibland.

Okej, nu har jag berättat det och det känns ju lite meningslöst.
Nu är jag tillbaka i Nybro alltså, och det känns faktiskt inte så meningslöst som man skulle kunna tro. Helt okej faktiskt. Och jag älskar verkligen lägenheten! Men just nu är jag jävligt hungrig. Jävligt. Och jag har bara karelska piroger, inget fel med piroger alls, men inte just nu! Ge mig maaat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0