På onsdag åker jag till Ann

Ja, det gör jag. Åh varför åker man inte och hälsar på sina bästa vänner oftare? Det är så jävla korkat! Och varför åker inte dom och hälsar på mig oftare! Mäh!

Till alla er som anser sig vän med mig/ vill bli vän med mig:
Jag har: bred bäddsoffa, 5 matplatser (ifall man vill äta vid köksbordet), tv, trådlöst bredband, ingen vidare matlagnings talang men i alla fall god vilja, balkong, tvättmaskin och är ganska trevlig. Masa er hit!



---

Igår var jag med skolan till möbelmässan i Älvsjö. Det skulle ha kunnat vara helt prima ifall vi inte var tvungna att göra massor med uppgifter medans vi var där. Det förstörde våra ynka tre timmar där vi bara kunde ha strosat omkring och bli inspirerade av allt fint som fanns där, för mässan var veeeerkligen inte liten!!

Idag är jag slapp, har inte klätt på mig ännu och har inga planer på att göra det heller.
Heippa!

Kommentarer
Postat av: Katja

Jag kollar på tågbiljetter till april! I will come!

2008-02-11 @ 10:05:56
Postat av: Tanja

Jag kanske kommer om du vill komma och hälsa på mig i Hallonbergen, Sundbyberg (Stockholm). Jag har fått en stor (63m2, tvåa), fin lägenhet i två våningar (med trappa) och röda väggar (AnnaochCarolinefärg) och balkong och badkar och gåini-garderob (där man också kan sova) och några meter (50-100) till butiken och centrum och tunnelbanan (ungefär tio minuter till centralen). Hurra! Bara att komma när som helst, fast det finns inga möbler där på ett tag. Men det är fint! Jag tror det kommer bli att kallas släktslussen och inrymma många mostrar som ska på konsert och kusiner och syskon som ska antingen åt ena hållet eller åt andra. VÄLKOMMEN TILL SLÄKTSLUSSEN!

2008-02-12 @ 11:46:54
Postat av: julia

hejhopp, du har blivit "utmanad". Hoppas du gör den :) kolla min blogg för att se vad det är.

2008-02-13 @ 19:34:09
URL: http://tejprulle.blogg.se
Postat av: Kattis

Är du hemma nu?

2008-02-14 @ 13:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0