Tur

Hah, det ringde just på min mobil (händer väldigt väldigt sällan här i Sverige!) och jag funderade ett slag på att dissa samtalet iom att jag inte alls kände igen numret och tänkte att det var nån telefonförsäljare. Men jag svarade och det var en kille från bredbandsbolaget (där jag har mitt bredband) som berättade att om jag är ansluten till mitt bredband i sex månader framåt (vilket jag ändå skulle vara) så skulle jag bara behöva betala 268kr/mån istället för de 318kr/mån som jag vanligtvis betalar! Och det passar ju utmärkt, speciellt iom att jag inte kan stänga av bredbandet under sommaren! Vilken tur att jag svarade!

Jag läser på prov ikväll, i naturkunskap om rymden. Det är inte kul och går inte så bra.. Men jag tänker inte få sämre än VG imorgon så det är väl bara att fortsätta! Hoppas ni göra något roligare!

På torsdag ska vi med klassen till Öland på något studiebesök. Jag har aldrig varit till Öland förr (skam! jag vet, jag som bor så nära) så det ska bli riktigt roligt! 
Och på lördag åker jag hem! Mamma och moster Nilla kommer och möter mig i Stockholm, det ska bli mysigt! Jag längtar! Jag ska (måste!) köpa nya skor.

Nu måste jag återgå till rymden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0