Snopet

Va! Jag som tyckte att min blogg var så rosa att den nästan inte kunde bli mer! Här på skolans dator ser den mest persiko-beige-brun-färgad ut, så snopet. Och jag måste säga att den är så mycket snyggare som rosa!

Jag har just skrivit arbetsmiljö- och säkerhets prov. Vi fick ha boken med, haha. Sumpar man ett sånt prov är man ju i alla fall kass, så jag hoppas att jag inte sumpade det alltså.
Imorse när jag skulle till skolan var det strålande solsken så jag kastade på mig solglasögon, klänning, ballerinor och hela skiten. När jag väl kom fram till skolan hade solen gått i moln och det var kallt. Det kändes också lite snopet.

Idag kanske mitt h&m-paket kommer, hoppas inget passar.
Jag skulle vilja åka hem till Åland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0