JUNO

Jag såg just Juno. Den var riktigt bra. Rolig. Och väldigt väldigt fin. Verkligen sevärd!
Jag vill också vara gravid. Jag blir helt avundsjuk på par som har den sorts gemenskap, man är liksom i det tillsammans. Jag vet inte hur jag ska förklara. Jag blir bara helt lycklig när jag ser två unga som är gravida.


Igår fick jag lön från posten och måleriet, idag beställde jag en Nikon d40. Det svider lite att det går pengar nu igen, men jag vill ju så gärna ha den och har suktat efter den länge. Det blir nog bra. Dessutom tjänar jag ju in pengarna i sommar. Och den är ju inte så jäkla dyr heller. (Märker ni hur jag desperat försöker övertyga mig själv?)



Jag skulle behöva krama Basse och nosa lite på honom. Men det får jag inte.
Nu ska jag nog äta en apelsin, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Idag sprang jag kring 700-900m, efter det, måste jag sätta mig ner för jag va så trött. Fan va man är i dålig form!

2008-04-02 @ 18:58:50
Postat av: Kattis

Det finns en skola som heter Spunk, som man kan söka till. Där man är 30% i skolan, och resten jobbar man hemma. Man väljer sitt schema och kurser helt efter det man vill läsa, förutsatt att man läser kärnämnena.

2008-04-03 @ 10:30:44
URL: http://flas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0