Ge mig sömn

Natten till idag sov jag jättedåligt. Jag hade svårt att somna och när jag väl somnade sov jag väldigt lätt och vaknade hela tiden, ingetdera är likt mig. Nu är jag alltså astrött, sitter här och äter havregrynsgröt (jag vet, jag är ett lazyass) och funderar på hur fanken jag ska orka träna ikväll. (Jag MÅSTE!!!)
Imorgon börjar jag 10.55, PERFEKTOS!

Idag började fria produktionen. Jag har alltid hyttan först på måndagmorgnarna så jag försökte först göra frukostskålarna som jag har beställning på, men allt bara trilskades så jag gav upp och gjorde istället några vinäger-flaskor. I förädlingen började jag bygga upp formar som jag ska gjuta ljusstakar i. Själva ler-mallarna blev skitfina, men när jag sen skulle hälla på gips gick det lite på skit, slutade med att jag, Bob och Peter stod och höll pappformarna så att gipset inte skulle rinna ner på golvet. Jag får skylla mig själv, det var jag som slarvade med tejpningen.

Nä, nu måste jag ta mig i kragen. (Buhu!) Ha en bra kväll!


__________________________________________________________________________________________

Update: Jag var och tränade! Och jag blev faktiskt piggare av det! Hoppas på träningsverk imorgon så att det känns att man gjort något.

Nu ska jag äntligen gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Aaah, det här borde jag väl inte berätta men - jag är ledig i morgon, börjar 11.50 på onsdag och är ledig på torsdag. Så i morgon ska jag gå en riiiktigt lång sträcka och jogga tills jag stupar! det är så skönt med träningsvärk! Hoppas du sover bättre i natt. Puss!

2008-04-15 @ 00:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0