Jag har kommit till insikt (igen).

 Jag vill bli målare! image2
I och för sig så kommer jag på nya grejer jag vill arbeta med hela tiden känns det som. Men målare känns seriöst. På nåt sätt. Jag känner mig säker. Så just nu är mina planer att efter jag har gymnasiet avklarat ska jag gå som lärling hos någon målarfirma. Hoppas jag inte kommer på nåt nytt igen, för nu är jag galet peppad på det här.

Just nu är jag inte längst ner i min höstsvacka, jag ser ett litet ljus. Imorgon ska vi till IKEA och sen hämta mina grejer som Basses pappa har förvarat åt mig. I övermorgon får jag äntligen min lägenhet!! :D

Nå, nu ska jag gå och blada mina resterade 200 tidningar, TJOFADERITTAN!


Kommentarer
Postat av: Ann

men målare verkar väl bra!? de passar dig :D

psst, kom på en sak till, angående födelsedagsfix. jag fick ju detdär fina gröna glaset av dig med sländan och text på förra året, och de var jättefint, hinthint ;)

2007-10-14 @ 11:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0