i am the master

AAAAAAAA! Kan ni förstå?

JAG
KLARADE
TEORIPROVET
IDAG

FÖRSTA!
FÖRSÖKET


Är det inte bara för kuuuuul! Gud vad stolt jag är över mig själv! :D På tisdag kör jag upp. Hoppas det går lika bra! I helgen ska jag öva så tusans på fickparkeringar och backstartningar att jag nästan dör. Det är helt sjukt; jag kan alltså ha körkort nästa vecka! :O
Det tråkiga är att pappa inte verkar bry sig det minsta. :( Jag blir bara så arg och ledsen på honom.

Nu sitter jag och väntar på att Basse ska repa klart så att vi kan fara hem till honom och se på film eller nåt annat slömysigt. Jag känner mig äcklig som fan men det är ändå inte värt att duscha för imorgonbitti ska jag dela tidningar. Fint med lite pengar, kan verkligen behövas!
Sen på kvällen ska jag och Ann vara ordningsvakter på Unga Band. Känns lite biffigt. Och åh! vad jag saknar Ann! Jag skulle bara vilja sitta i min lägenhet och dricka glögg och snacka skit.


Idag pratade Caroline och jag om att byta efternamn. Till Fogelberg, mommos flicknamn. Anna Fogelberg. Och så har jag seriöst börjat fundera på att sätta tillbaka bindestrecket i mitt Anna-Marie. Anna-Marie Fogelberg. Det låter jävligt snitsigt alltså, frågan är bara om man skulle komma ihåg att man hette så sen.. Vet inte om jag vågar.

Kattis, jag bröt mig in hos er idag och hämtade mitt körbevis eller vad det nu var. Och då passade jag samtidigt på att tjuvkika på valparna. Och FYYYYYY vad sööööta dom ääääääääär!!!! Jag dog lite! Jag visste inte att dom redan öppnat ögonen! :O Skänk en till mig?


Nä, nu kanske man skulle ta en smygdusch ändå? Jo det tror jag.

Tills vidare mina vänner. Adjöss!

Kommentarer
Postat av: Ann

sluta jag blir snyftig. jag vill också dricka glögg med dig i din coola lägenhet och allt. och nu vet jag när jag ska komma och hälsa på sig också. men jag tänker inte säga det än ifall de inte blir av. PUSS!

2007-10-27 @ 10:43:57
URL: http://destrozar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0