Fan jag kände just för att skriva men nu känner jag inte för det mera



I fredags beställde jag min nya dator.
I lördags var jag och Ann ordningsvakter på Unga Band, det var ganska tråkigt för man missade de flesta banden.
I går övningskörde jag för sista gången inför the big day.
Idag skulle jag ha varit på praktik på Patriksmåleri, men det blir istället start först imorgon så idag har jag ledigt. :)
Imorgon ska jag först köra upp och förhoppningsvis klara det. Sen riva tapeter på Doppingvägen.

Just nu har jag tråkigt och har köp-begär. Jag vill ha en ny kamera och en fin taklampa till sovalkoven (bilden). Så  råkar du veta var det finns en lampa i den stilen kan du gärna nämna det för mig. Den ska inte ha  de där trådarna, bara en massa pärlemo-hängen i olika längder.
Råkar du också ha en systemdigital som du tröttnat på kan du också nämna det. Eller i alla fall ge mig tips om vad jag ska satsa på för modell. (Ann, seriöst, säljer du alla dina kameror i en klump eller vad ska du göra?  Eller har du förresten nån idé om vad jag ska satsa på?)

Hej!

image4

Kommentarer
Postat av: ida

jag håller tummarna för dig på uppkörningen! men det går nog bra ska du se;) ta det lugnt bara. kom ihåg att blinka och få inte panik ifall du får kärringstopp;) Och förrsten, på tal om digitalsystemkamera.. I skolan så används Pentax K100D(tror de heter så). De är inte världens dyraste och jag har hört att de är ganska användarvänliga, lätta att få bra kort även om man inte är proffs.. Ha det bra!

2007-10-29 @ 12:12:32
URL: http://idaskida.blogg.se
Postat av: Anonym

jag vet inte, men funderar på att sälja allt. vill köpa en canon powershot G9, men den är rätt dyr. :P

2007-10-29 @ 15:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0