snart är det ju jul

Idag när jag cyklade ner till Willys för att köpa en hej-det-är-söndag-och-jag-orkar-inte-laga-mat-micropizza upptäckte jag att det var någon slags julmarknad nere på torget. Det var en mysig överraskning som jag inte hade en aning om. Jag köpte en liten julklapp åt Caroline.
Påtal om julklappar så är jag inte lika på G med det som jag vanligtvis brukar vara. Jag brukar alltid ha fixat nästan alla julklappar vid det här laget, men nu har jag nästan ingen aning.

Idag har jag äntligen tagit mig i kragen och diskat, det tog länge och var svettigt. Sen har jag tvättat och sen har jag inte uträttat så mycket mer. Nu ska jag återgå till min säng efter nästan exakt 12 timmars vaken tid, mesigt.

Exakt 23 dagar tills jag är hemma på Åland igen. Jag undrar när jag får mitt riktiga körkort? Skitsamma.
Godnatt och sov gott

Kommentarer
Postat av: julia

vad fin din blogg blev nu! :)

2007-11-26 @ 12:38:53
URL: http://tejprulle.blogg.se
Postat av: Ann

Håller med Julia, finiskaninis!

På tal om julklappar; ska vi fixa till varandra?

2007-11-26 @ 18:49:54
URL: http://destrozar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0