Okej, jag har haft kul ikväll.

Igår kväll var också helt okej, Melissa och Amanda kom över på en liten överrasknings blixtvisit, vi gjorde ingenting speciellt men det var trevligt ändå.
Nåväl, ikväll har jag och Melissa varit på teater; Sveriges historia -1000 år på 100 minuter. Och hah, det låter ju kanske inte så kul men den var faktiskt det! Eller okej, vissa delar var mindre lyckade och andra klockrena, såklart. Jag är i alla fall nöjd med kvällen och skolan bjöd ju på biljetten så. Efter teatern var vi hem till henne och Amanda och drack tee och jag var lite rädd för hennes råtta Augusti (?) men hon var snäll.

Imorgon vill jag fara och träna och simma, skulle sitta jäkligt fint med en simtur redan nu, men jag har en känsla av att dom nog har stängt nu.

Ska snart gå och sova, , först prata med Basse och sen kanske läsa lite.
Godnatt och sov gott

Kommentarer
Postat av: Kattis

Oj va snyggt "sovrum" du har! Jag vill också köpa såndärna väggklistermärken. Vad kostade dina? Vet du om de går att dra bort utan att väggen blir förstörd? PUSS!

2007-11-22 @ 13:09:44
URL: http://flas.blogg.se
Postat av: julia

hihi, ja, du är Anns och Kattis Anna :p annars kan man ju inte hålla skillnad (uppenbarligen). Haha, senare idag kan jag lägga upp en klar och tydlig förklarning på hur man får lite snyggare bakgrund på bloggen ;) Håll ut :D

2007-11-22 @ 15:12:57
URL: http://tejprulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0