Förresten!


I söndags när jag var påväg tillbaka hit och stod och väntade på Stockholmsbussen i Grisslehamn stod det en liten familj med en mamma och hennes två barn, en storasyster och lillebror bredvid mig. De hade, såvitt jag förstod av mitt tjuvlyssneri, varit och hälsat på mormor och morfar på Åland och var nu påväg tillbaka hem.
Lillebrodern säger plötsligt: Det här är Åååland!
Mamman: Nej, nu är vi tillbaka i Sverige igen!
Lillibrodern (med ledsen och snopen röst): Va?! Har vi redan varit på Åland?

Det tyckte jag var lite snuttigt. :)


Nå, nu är jag alltså tillbaka i verkligheten.. Lägenheten är i alla fall jättefin nu när den blivit omtapetserad! Nu kan jag äntligen börja hänga upp tavlor och gardiner och lampor. :D Jag känner dock genast hur jäkla omotiverad jag är till skolan, det är trist..

Ha en bra dag!
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0