söndagkväll måndag HEMPÅTISDAG

Nu är det bara ikväll och morgondagen kvar, sen får jag äntligen sätta mig på tåget och åka hem!!

Igår var jag till Kalmar och köpte julklappar, så nu är jag så gott som färdig med det. Dessutom slog jag in de flesta också.
Idag har jag varit duktig, tycker jag själv. Jag har diskat, röjt upp, 'dammsugit', torkat golven, städat toaletten, tvättat tre maskiner, ätit middag och haft fotbad och sett Peter Pan. Ibland förvånas jag över min effektivitet och att man hinner med så mycket på samma dag! Dessutom måste jag kanske börja se över litegrann vad jag ska ha med hem också.
Imorgon måste jag packa färdigt, fara till skolan och fixa klart och ta hem allt glas, cykla till Jhenny&Johan med alla julklappar och köpa färdkost och hårfärg. Hjälp, nu blev jag lite stressad!



...


Äouuh, nu fick jag faktiskt en jättejobbig stresskänsla. Fyfan, det behöver jag väl inte ha?

Kommentarer
Postat av: Kattis

jag vet inte. vad tycker du?

2007-12-17 @ 12:30:03
URL: http://flas.blogg.se
Postat av: Katja

Vi säger nej då, så kan vi ge varandra en extra julkram istället. Det känns nästa påtvingat annars.

2007-12-17 @ 18:03:14
URL: http://flas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0