måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag söndag måndag HEMPÅTISDAG

Nu har min puttis åkt hem. Det är lite ledset och tomt, men det är ju trots allt inte många dagar tills jag också åker, så jag överlever nog den här gången hoppas jag.
Jag missade andra bussen till Orrefors, så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli halv tolv så att jag kan åka till skolan och börja tillverka julklappar på löpande band. Äntligen känns det som om jag fått lite julklappsinspiration! Jag som alltid brukar ha alla julklappar färdiga och inslagna vid det här laget, undrar var det slog slint i år..

Vad är det som gör att det tar så många dagar att flytta över pengar från Ålandsbanken till SEB? Jag har äntligen fått pengarna nu men det tog ju trots allt från tisdag till måndag. Är det vettigt? Jag tycker inte.

Och påtal om ingenting så beteer sig min dator lite skumt. Det gör mig lite orolig iom att den bara är ca en månad gammal.

Näj, nu ska jag slänga i mig lite lunch och sen ila ner till bussen. Adjöss!

Kommentarer
Postat av: kattis

Hade en lektion idag, som började halv 3, och slutade lite före 4. I morgon börjar jag 11.30 men slutar 6 :(

2007-12-11 @ 19:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0