ikväll och äntligen HEM IMORGON!

IMORGON VID DEN HÄR TIDEN ÄR JAG HEMMA PÅ ÅLAND!

Nu ikväll när jag var ner till stan för att ta ut pengar och handla lite färdkost till imorgon mötte jag en jättesöt liten gubbe med en boxer. Han föreslog först att jag skulle skänka en miljon åt honom, vilket jag tyvärr inte kunde. Sen blev han imponerad över min cykel och började fråga massa saker om den. (I det skedet kom jag på att jag nog träffat honom innan och att han då också berömt min vilociped!) Sen blev han lite ledsen över att han var gammal och frågade sig vart världen är påväg och så kom han fram till att han är 70 år äldre än mig, han är alltså 88! Ah han hade så jäkla skön attityd, honom vill jag börja hänga med! Jag blev så jäkla glad av att prata med honom i tre minuter, han gjorde lätt min dag!

Okej, nu hopppas jag att jag har packat allt jag behöver. Det känns som att jag glömt massor! Det har jag säkert inte, men ändå, jag blir alltid helt nervig när jag packar.
Och fan vad nice det ska bli att åka 4½h tåg hem istället för 6h buss! Och nu har jag ju datorn också, den här resan kommer att gå i ett litet naffs!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Ann

angående mitt senaste inlägg: ja, det är du som är duktig!

vi borde verkligen ses.

2007-12-29 @ 12:57:05
URL: http://destrozar.blogg.se
Postat av: Kattis

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! Mamma berättade igår att Basse har friat! Eller det kanske inte heter friat nu för tiden, men att ni har förlovat er! Jag blir så glad! Hoppas vi ses innan du far!

2008-01-02 @ 12:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0