En bättre dag

Ja, idag är det bättre. Dagens det-här-vill-jag-berätta-för-er:
  • Jag tycker om min klass (med trä:arna inräknat alltså), de är så pluttiga!
  • När jag kom hem hade jag fått ett brev/paket av mamma och Caroline med en chokladkalender och en tidning, då blev jag glad! (♥)
  • Dessutom kom ju skatteåterbäringen idag, det var välkommet.
  • Basse kommer ju på torsdag, det är också välkommet! (♥)
  • Jag är otroligt i valet och kvalet med håret. Jag vill ha det men jag vill inte ha slitningar på mitt egna. Buäbuä!
  • Jag älskar Alicia Keys No one! En femma och en cykel för hennes röst alltså!
  • Jag fick ett mess igår av min väldigt älskade men frånvarande pappa! Han berättade att min brorson Kasper nu väger 10kg(!) och jag är ledsen över att jag inte kan vara den faster jag vill vara och träffa honom ofta, snart har han också körkort och svär och pratar snabbt på finska. Jag saknar dem alla där borta i öster! (♥)

Nu ska jag läsa lite i min Lilla juls-tidning. Lev väl med er!

(tack för de uppmuntrande orden igår, Tanja och den okända tjejen, det värmde! och Tanja: aah! nej jag visste inte att du smygläste min blogg! nu måste jag börja fundera om jag skrivit nåt pinsamt.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack det behövs! Det är precis som du skrev bara några ynka få dagar kvar så det är ju inget att lipa över.. men usch va sverige suger måste jag erkänna.. I alla fall när man är ensam och uttråkad.

2007-12-05 @ 23:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0